Proszę czekać - trwa ładowanie treści

Antykwariat fantastyka literatura piękna

Książki KOD KSIĄŻKI CENA BRUTTO
MARKETING
1 ZOFIA KĘDZIOR, KORNELIA KARCZ - BADANIA MARKETINGOWE W PRAKTYCE E6911 13,00
2 ALEX WIPPERFURTH - BRAND HIJACK CZYLI MARKETING BEZ MARKETINGU E7341 58,00
3 PHILIP KOTLER, JOHN A. CASLIONE - CHAOS. ZARZĄDZANIE I MARKETING W ERZE TURBULENCJI E7219 16,00
4 KEVIN MANEY - COŚ Z COŚ F5934 15,00
5 SETH GODIN - DODATEK GRATIS E7335 27,00
6 RYSZARD STOCKI - DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH E1558 75,00
7 PHILIP KOTLER - DZIESIĘĆ ŚMIERTELNYCH GRZECHÓW MARKETINGU K4894 17,00
8 BERND SCHMITT, ALEX SIMONSON - ESTETYKA W MARKETINGU 63125 17,00
9 ALISON WILLIAMS, RODDY MULLIN - FIELD MARKETING E7651 39,00
10 PAWEŁ SMÓŁKA - GENERATOR CHARYZMY - KREOWANIE OSOBOWOŚCI MENEDŻERA 62985 19,00
11 PETER FISK - GENIUSZ MARKETINGU F5908 58,00
12 PRZEMYSŁAW MODRZEWSKI - GOOGLE ADWORDS W PRAKTYCE. SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE H1970 15,00
13 JUAN SALVADOR, VICTORIA MAS - HOLLYWOOD I MARKI E7353 29,00
14 KLEMENS BIAŁECKI - INSTRUMENTY MARKETINGU E9078 18,00
15 KATARZYNA MAMCARZ - INWESTORSKI MARKETING - MIX E7599 49,00
16 VITTORIO BONORI, GIORGIO TASSINARI - JAK MIERZYĆ ZWROT Z INWESTYCJI W REKLAMĘ E7505 14,00
17 JEFFREY J. FOX - JAK ZOSTAĆ MISTRZEM MARKETINGU E7551 19,00
18 KEN BLANCHARD, SUSAN FOWLER, LAURENCE HAWKINS - JEDNOMINUTOWY MENEDŻER ORAZ ZARZĄDZANIE SAMYM SOBĄ 89222 12,00
19 JONATHAN SUTHERLAND, DIANE CANWELL - KLUCZ DO ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI E7783 11,00
20 PETER CHEVERTON - KLUCZOWE UMIEJĘTNOŚCI MARKETINGOWE E7385 19,00
21 PRACA ZBIOROWA - KOMUNIKACJA MARKETINGOWA E3620 22,00
22 PRACA ZBIOROWA - KREATYWNA REKLAMA E7534 19,00
23 STEVE LANCE, JEFF WOLL - MAŁA NIEBIESKA KSIĘGA REKLAMY - 2 POZORNIE NIEPOZORNE POMYSŁY MOGĄCE... 51279 15,00
24 PRACA ZBIOROWA - MARKETING H1965 18,00
25 PHILIP KOTLER - MARKETING - ANALIZA, PLANOWANIE, WDRAŻANIE I KONTROLA 55541 20,00
26 PHILIP KOTLER - MARKETING - ANALIZA, PLANOWANIE, WDRAŻANIE I KONTROLA 55541 24,00
27 PHILIP KOTLER - MARKETING 3.0 E9077 49,00
28 MARIUSZ TROJANOWSKI - MARKETING BEZPOŚREDNI F7136 37,00
29 GRAŻYNA GOLIK - GÓRECKA - MARKETING BUSINESS TO BUSINESS F0434 18,00
30 ŁUKASZ ZIMNOCH - MARKETING DLA INŻYNIERA I NAUKOWCA F9360 11,00
31 BRATUMIŁA PAWŁOWSKA, BJORN LUNDEN - MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW E6906 17,00
32 TOMASZ DOMAŃSKI, PAWEŁ KOWALSKI - MARKETING DLA MENEDŻERÓW F1919 14,00
33 HENRYK MRUK - MARKETING GABINETÓW LEKARSKICH NA RYNKU USŁUG ZDROWOTNYCH H0171 14,00
34 AGATA ADAMSKA, TOMASZ DĄBROWSKI - MARKETING I FINANSE W PRZEDSIĘBIORSTWIE E7033 29,00
35 KRZYSZTOF PODSTAWKA - MARKETING MENEDŻERSKI E7297 18,00
36 PRACA ZBIOROWA - MARKETING NARODÓW 34118 15,00
37 KRZYSZTOF WYRZYKOWSKI - MARKETING NIE TYLKO DLA MAŁEJ FIRMY F5918 14,00
38 SAM HILL, GLENN RIEKIN - MARKETING RADYKALNY F5566 13,00
39 KATYA ANDERSEN - MARKETING ROBIN HOODA 86056 15,00
40 ANDRZEJ SZNAJDER - MARKETING SPORTU E6881 37,00
41 PRACA ZBIOROWA - MARKETING STRATEGICZNY NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM 97863 22,00
42 ANDRZEJ SZROMNIK - MARKETING TERYTORIALNY F0405 13,00
43 PRACA ZBIOROWA - MARKETING USŁUG 66244 22,00
44 REGINA BRADY, EDWARD FORREST, RICHARD MIZERSKI - MARKETING W INTERNECIE H9848 14,00
45 MIRKO DUSSEL - MARKETING W PRAKTYCE E7318 15,00
46 THEODORE LEVITT - MARKETING WEDŁUG TEDA LEVITTA E9097 14,00
47 PIOTR R. MICHALAK, DAMIAN DASZKIEWICZ, ANNA MUSZ - MARKETING WIRUSOWY W INTERNECIE E7782 14,00
48 PAWEŁ KOBIS - MARKETING Z GOOGLE E6879 16,00
49 PETER F. DRUCKER - MENEDŻER SKUTECZNY 93435 20,00
50 PETER F. DRUCKER - MENEDŻER SKUTECZNY 55511 18,00
51 GERALD ZALTMAN, LINDSAY ZALTMAN - METAFORA W MARKETINGU F0413 32,00
52 WACŁAW SMID - METAMARKETING E6888 12,00
53 JACEK POGORZELSKI - MITY MARKETINGOWE F5984 27,00
54 A. K. PRADEEP - MÓZG NA ZAKUPACH. NEUROMARKETING W SPRZEDAŻY K8988 29,00
55 DAVID H. SANDLER - NIE NAUCZYSZ DZIECKA JAZDY NA ROWERZE PODCZAS PRELEKCJI F5307 44,00
56 AGNIESZKA BUKOWSKA-PIESTRZYŃSKA - OBSŁUGA KLIENTA GABINETU STOMATOLOGICZNEGO H9703 17,00
57 MONIKA KOSTERA (RED.) - ORGANIZACJA W PRAKTYCE K8843 23,00
58 DARIUSZ KUBUJ - OUTDOOR. REKLAMA ZEWNĘTRZNA W KONTEKŚCIE HISTORII I WSPÓŁCZESNOŚCI F5967 24,00
59 MICHAEL E. RAYNOR - PARADOKS STRATEGII 81540 25,00
60 PHILIP KOTLER - PHILIP KOTLER ODPOWIADA NA PYTANIA NA TEMAT MARKETINGU 84720 13,00
61 DAVID H. BANGS,JR - PLAN MARKETINGOWY F1758 12,00
62 MARIAN STRUŻYCKI - PODSTAWY ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM E4490 13,00
63 MATTHEW W. RAGAS, BOLIVAR J. BUENO - POTĘGA KULTOWEJ MARKI 94524 28,00
64 PETER F. DRUCKER - PRAKTYKA ZARZĄDZANIA H0447 34,00
65 PETER F. DRUCKER - PRAKTYKA ZARZĄDZANIA H0447 34,00
66 PETER F. DRUCKER - PRAKTYKA ZARZĄDZANIA 97130 28,00
67 WŁODZIMIERZ SZPRINGER - REGULACJA KONKURENCJI A KONKURENCJA REGULACYJNA K2162 20,00
68 ADAM GRZEGORCZYK - REKLAMA H6574 28,00
69 ROBERT NOWACKI, MARIAN STRUŻYCKI - REKLAMA W PRZEDSIĘBIORSTWIE E3652 19,00
70 MALCOLM MCDONALD - SKUTECZNE TECHNIKI PLANOWANIA MARKETINGOWEGO F5945 17,00
71 MAREK KOCHAN - SLOGANY W REKLAMIE I POLITYCE E7685 15,00
72 PIOTR RATAJCZAK - SŁOWNIK MARKETINGU I REKLAMY 80859 15,00
73 SIMON ANHOLT - SPRAWIEDLIWOŚĆ MAREK E7379 25,00
74 ARTUR WIKIERA - SPRZEDAWCA ALFA M1194 20,00
75 IWONA MAJEWSKA - OPIEŁKA - SPRZEDAŻ I CHARAKTER 79062 18,00
76 JEAN - JACQUES LAMBIN - STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE E6854 22,00
77 KATARZYNA BILIŃSKA-REFORMAT - STRATEGIE DYSTRYBUCJI W SYSTEMIE MARKETINGU PRZEDSIĘBIORSTW .... H3361 16,00
78 LUCY KUNG - STRATEGIE ZARZĄDZANIA NA RYNKU MEDIÓW F9809 17,00
79 TOM HOPKINS - SZTUKA SPRZEDAWANIA 79890 18,00
80 PRACA ZBIOROWA - TAJNIKI MARKETINGU E7386 26,00
81 AL RIES, LAURA RIES - TRIUMF I KLĘSKA DOT.COMÓW 93465 18,00
82 ROBERT HEATH - UKRYTA MOC REKLAMY E7145 13,00
83 PRACA ZBIOROWA - WIEDZA O REKLAMIE F5966 22,00
84 CHARLES HANDY - WIEK PRZEZWYCIĘŻONEGO ROZUMU 16725 19,00
85 IRENEUSZ BIELSKI - WSPÓŁCZESNY MARKETING 66279 19,00
86 ANTHONY DAVIS - WSZYSTKO, CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O PR 77656 15,00
87 ANTHONY DAVIS - WSZYSTKO, CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O PR 74086 16,00
88 STEVE CONE - WYKORZYSTAJ TO! SPRAWDZONE POMYSŁY DLA MARKETINGU E7365 14,00
89 PATRICIA BUHLER - ZARZĄDZANIE F3400 17,00
90 PRACA ZBIOROWA - ZARZĄDZANIE - TEORIA I PRAKTYKA 50245 15,00
91 ROBERT F. HARTLEY - ZARZĄDZANIE I MARKETING E7382 25,00
92 PRACA ZBIOROWA - ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ FIRMY 32203 14,00
93 NIC BEECH, EUGENE MCKENNA - ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI 84715 12,00
94 MICHAEL ARMSTRONG - ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI 88721 49,00
95 DRAYTON BIRD - ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM I INTERAKTYWNYM F5470 17,00
96 GRZEGORZ MAZUREK - ZNACZENIE WIRTUALIZACJI MARKETINGU W SIECIOWYM KREOWANIU WARTOŚCI H9837 15,00