Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Biznes"

Szukam książki

Szukam książki

ARCHITEKTURA KORPORACYJNA JAKO STRATEGIA

Kod produktu: F1601
ARCHITEKTURA KORPORACYJNA JAKO STRATEGIA
Tytuł: ARCHITEKTURA KORPORACYJNA JAKO STRATEGIA
Autor: PRACA ZBIOROWA
Wydawnictwo: Studio Emka
Rok wydania: 2010
Format książki: 240 x 170 mm
Ilość stron: 265
ISBN: 9788360652732
Okładka: twarda
Stan ogólny:

bardzo dobry

Obwoluta: bardzo dobry
Uwagi: otarcia krawędzi obwoluty
Punkty rabatowe: 190 pkt.
Cena: 19,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak: 

- Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy; 
- Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost; 
- Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej; 
- Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej. 
Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści