Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Biznes"

Szukam książki

Szukam książki

HARVARD BUSINESS REVIEW. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA

Kod produktu: 72162
HARVARD BUSINESS REVIEW. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA
Tytuł: HARVARD BUSINESS REVIEW. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA
Autor: PRACA ZBIOROWA
Wydawnictwo: Helion
Rok wydania: 2005
Format książki: 215 x 150 mm
Ilość stron: 208
ISBN: 9788373619036
Okładka: twarda
Stan ogólny:

bardzo dobry

Obwoluta: bardzo dobry
Punkty rabatowe: 370 pkt.
Cena: 37,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona. Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się znacznie większym szacunkiem wśród personelu. Umiejętność komunikacji jest również niezbędna podczas prowadzenia zebrań i rozmów z kontrahentami.

"Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak ważna dla menedżera jest umiejętność słuchania ludzi oraz nauczysz się organizować i prowadzić zebrania, których uczestnicy nie będą się nudzić. Nauczysz się rozmawiać z personelem i rozwiązywać konflikty w zespołach zarządzających.

www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści