Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Marketing"

Szukam książki

Szukam książki

ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM I INTERAKTYWNYM

Kod produktu: F5470
ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM I INTERAKTYWNYM
Tytuł: ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM I INTERAKTYWNYM
Autor: DRAYTON BIRD
Wydawnictwo: INNE
Rok wydania: 2008
Format książki: 245 x 190 mm
Ilość stron: 490
ISBN: 9788361040446
Okładka: miękka
Stan ogólny:

bardzo dobry

Punkty rabatowe: 170 pkt.
Cena: 17,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym to autorytatywny podręcznik marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Ta książka jest bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać - wspiera się licznymi przykładami z całego świata. Wśród wielu tematów znajdziemy tu: definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu, wskazówki na temat Internetu, idealnego medium bezpośredniego, rady jak zdobyć i zatrzymać klientów, informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów, informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie - i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje, wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów, rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego. Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania - i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii...

www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści