Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Marketing"

Szukam książki

Szukam książki

INWESTORSKI MARKETING - MIX

Kod produktu: E7599
INWESTORSKI MARKETING - MIX
Tytuł: INWESTORSKI MARKETING - MIX
Autor: KATARZYNA MAMCARZ
Wydawnictwo: C.H. BECK
Rok wydania: 2012
Format książki: 240 x 170 mm
Ilość stron: 319
ISBN: 9788325542030
Okładka: miękka
Stan ogólny:

bardzo dobry

Punkty rabatowe: 490 pkt.
Cena: 49,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane  w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji.

 
Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji:
 
niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej,
ogłoszenia podziału akcji,
ogłoszenia programu skupów akcji,
ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykładzie GPW w Warszawie.
Do najważniejszych zalet publikacji należą:
 
interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego),
tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego,
porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar,
przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach,
oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej.
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści