Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Marketing"

Szukam książki

Szukam książki

MARKETING MENEDŻERSKI

Kod produktu: E7297
MARKETING MENEDŻERSKI
Tytuł: MARKETING MENEDŻERSKI
Autor: KRZYSZTOF PODSTAWKA
Wydawnictwo: INNE
Rok wydania: 2008
Format książki: 235 x 165 mm
Ilość stron: 246
ISBN: 978-83-61276-08-1
Okładka: miękka
Stan ogólny:

bardzo dobry

Punkty rabatowe: 180 pkt.
Cena: 18,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Podręcznik ten powstał z myślą o menedżerach aktualnych i przyszłych, którzy - mając za sobą podstawy marketingu, poszukują standardów (najlepszych praktyk) oraz procesów analityczno-decyzyjnych i strategii, prowadzących do efektywnego uprawiania marketingu.

Z powodu limitowanych rozmiarów tego opracowania pominęto zagadnienia, jak marketing zagraniczny; poświęcono np.: badaniom marketingowym, marketingowi usług i zarządzaniu sprzedażą, mniej miejsca, niżby na to zasługiwały. Czytelnik łatwo je odnajdzie w innych opracowaniach na temat marketingu, np.: w książce Philipa Kotlera.
Autor poczynił starania, aby charakterystyczne dla tej pracy były:
- użycie wszędzie tam, gdzie to konieczne i możliwe, podejść analityczno-decyzyjnych, a nawet metodyczno-wykonawczych oraz obrazowych przykładów i przypadków z wyeksponowaniem koniecznej integratywności i "strategiczności";
- możliwie praktyczne nastawienie, dlatego stale (może poza początkiem rozdziału I) przeplatają się dwa wątki:
1) co się kryje za określonymi elementami marketingu,
2) jak je zastosować (lub też: "nie tylko co? - ale jak to zrobić?");
- poświęcanie więcej miejsca na zagadnienia słabiej eksponowane w dostępnej literaturze marketingowej.
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści