Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Marketing"

Szukam książki

Szukam książki

KONKURENCYJNE UWARUNKOWANIA SPRAWNOŚCI MARKETINGU

Kod produktu: M4347
KONKURENCYJNE UWARUNKOWANIA SPRAWNOŚCI MARKETINGU
Tytuł: KONKURENCYJNE UWARUNKOWANIA SPRAWNOŚCI MARKETINGU
Autor: MAGDALENA KRZYŻANOWSKA
Wydawnictwo: INNE
Rok wydania: 2015
Format książki: 235 x 165 mm
Ilość stron: 210
ISBN: 9788375615654
Okładka: miękka
Stan ogólny:

bardzo dobry

Punkty rabatowe: 190 pkt.
Cena: 19,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na - jak słusznie wskazuje Autorka - dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z wyraźną przewagą tych pierwszych. Badanie konkurencyjnych uwarunkowań sprawności marketingu nabiera tym większego znaczenia, że wraz z postępującą globalizacją, rozwojem powiązań kooperacyjnych i struktur sieciowych relacje między uczestnikami rynku ulegają istotnemu wzbogaceniu, potęgując złożoność problemów decyzyjnych w obszarze strategii konkurencji jako składowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa. 

 
prof. dr hab. Roman Niestrój, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
 
Nowatorski charakter tej publikacji wyrażony jest przez kilka jej walorów. Pierwszym jest sam wybór tematu nawiązujący do nurtu badań teorii marketingu w kontekście jego sprawności, a także odmienne, od spotykanych w literaturze, pojmowanie wpływu czynnika konkurencyjności na zachowania podmiotów rynku w danym obszarze. Drugim walorem innowacyjności jest tu interdyscyplinarne podejście do tego tematu, w tym nawiązanie do licznych nurtów badawczych, co z pewnością stanowiło trudne wyzwanie. Trzeci walor stanowi sformułowanie ujęcia modelowego, które daje odniesienie dla dalszych poszukiwań naukowych dla kolejnych badaczy, tworząc podstawy dla naukowej penetracji.
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści