Skup książek | Moje konto | Koszyk | Nasze sklepy | Nasze Allegro | Jak kupować? | Regulamin | O Antykwariacie | Kontakt |
Kod produktu: | M4347 | ![]() |
Tytuł: | KONKURENCYJNE UWARUNKOWANIA SPRAWNOŚCI MARKETINGU | |
Autor: | MAGDALENA KRZYŻANOWSKA | |
Wydawnictwo: | INNE | |
Rok wydania: | 2015 | |
Format książki: | 235 x 165 mm | |
Ilość stron: | 210 | |
ISBN: | 9788375615654 | |
Okładka: | miękka | |
Stan ogólny: |
bardzo dobry |
|
Punkty rabatowe: | 190 pkt. | |
Cena: | 19,00 zł | |
|
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na - jak słusznie wskazuje Autorka - dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z wyraźną przewagą tych pierwszych. Badanie konkurencyjnych uwarunkowań sprawności marketingu nabiera tym większego znaczenia, że wraz z postępującą globalizacją, rozwojem powiązań kooperacyjnych i struktur sieciowych relacje między uczestnikami rynku ulegają istotnemu wzbogaceniu, potęgując złożoność problemów decyzyjnych w obszarze strategii konkurencji jako składowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa.