Skup książek | Moje konto | Koszyk | Nasze sklepy | Nasze Allegro | Jak kupować? | Regulamin | O Antykwariacie | Kontakt |
Kod produktu: | E7318 | ![]() |
Tytuł: | MARKETING W PRAKTYCE | |
Autor: | MIRKO DUSSEL | |
Wydawnictwo: | INNE | |
Rok wydania: | 2009 | |
Format książki: | 240 x 170 mm | |
Ilość stron: | 442 | |
ISBN: | 9788361655480 | |
Okładka: | twarda | |
Stan ogólny: |
bardzo dobry |
|
Punkty rabatowe: | 150 pkt. | |
Cena: | 15,00 zł | |
|
Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, lecz także praktyczną. Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy), analiza (badania rynku, informacja, trendy), strategia, taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa), zarządzanie, materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja).