Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Marketing"

Szukam książki

Szukam książki

MARKETING - ANALIZA, PLANOWANIE, WDRAŻANIE I KONTROLA

Kod produktu: 55541
MARKETING - ANALIZA, PLANOWANIE, WDRAŻANIE I KONTROLA
Tytuł: MARKETING - ANALIZA, PLANOWANIE, WDRAŻANIE I KONTROLA
Autor: PHILIP KOTLER
Wydawnictwo: INNE
Rok wydania: 1994
Format książki: 260 x 210 mm
Ilość stron: 742
ISBN: 83-85205-42-X
Okładka: twarda
Stan ogólny:

dobry

Uwagi: małe otarcia krawędzi okładki, drobne przybrudzenie boków
Punkty rabatowe: 130 pkt.
Cena: 13,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

Książka składa się z sześciu części. Część pierwsza omawia społeczne, zarządcze i strategiczne podstawy teorii i praktyki marketingu. Część druga przedstawia pojęcia i narzędzia wykorzystywane dla rozpoznania i analizy rynków oraz otoczenia marketingowego. W części trzeciej ukazane zostały zasady oceny i prognozowania rynków, przeprowadzania segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego.

W części czwartej bada się problemy związane z projektowaniem strategii marketingowych dla przedsiębiorstw w różnym położeniu rynkowym i dla różnych faz cyklu życia produktu. Część piąta dotyczy marketingu taktycznego i sposobu, w jaki przedsiębiorstwa traktują lub też powinny traktować każdy element marketingu mix: produkt, cenę, dystrybucję i promocję. W części ostatniej omawiane są administracyjne aspekty marketingu, tzn. procesy organizacji, wdrażania i kontroli wysiłków marketingowych.

Profesor Jerzy Dietl napisał o Marketingu Philipa Kotlera: Autor osadza marketing w realiach współczesnego życia gospodarczego i zachodzących w nim zmian, w szczególności internacjonalizacji przedsiębiorstw, globalizacji rynku oraz postępu technicznego i organizacyjnego. Marketing jest funkcją tych procesów, a równocześnie ich stymulatorem. To podejście przesądziło o uwzględnieniu w książce sprzężeń zwrotnych marketingu nie tylko z przemianami zachodzącymi w przedsiębiorstwie, ale także z jego mikro- i makrootoczeniem.

Czytelnik więc nie tylko dowiaduje się o zasadach, sposobach, technice marketingu, jego strategii i badaniach, ale otrzymuje odpowiedź na pytanie: jakie są uwarunkowania tych zjawisk? Książka dostarcza więc wiedzy nie tylko o marketingu martwym, ale żywym, zmieniającym się wraz z warunkami otoczenia. Sądzę, że w dużej mierze to zadecydowało o powodzeniu podręcznika. Jest on praktyczny i dostarcza podstaw do myślenia i działania marketingowego.

Wybrane książki tego samego autora

Zobacz wszystkie książki tego autora
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści