Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Marketing"

Szukam książki

Szukam książki

SŁOWNIK MARKETINGU I REKLAMY

Kod produktu: 80859
SŁOWNIK MARKETINGU I REKLAMY
Tytuł: SŁOWNIK MARKETINGU I REKLAMY
Autor: PIOTR RATAJCZAK
Wydawnictwo: INNE
Rok wydania: 1999
Format książki: 190 x 115 mm
Ilość stron: 541
ISBN: 83-87808-04-0
Okładka: twarda
Stan ogólny:

bardzo dobry

Punkty rabatowe: 150 pkt.
Cena: 15,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

Słownik marketingu i reklamy (angielsko-polski i polsko-angielski) 

Książka ta jako uniwersalny dodatek do wielu dostępnych na rynku słowników biznesu o charakterze ogólnym - ma na celu służenie Użytkownikowi pomocą w precyzyjnym, zwłaszcza bardziej zaawansowanym rozumieniu i posługiwaniu się terminologią zarówno ogólną, jak i przede wszystkim specjalistyczną. 

Pozycja wyjątkowo ważna dla studentów oraz adeptów marketingu. Autor słownika położył szczególnie mocny nacisk na wyraziste ukazanie leksyki w dziedzinie szeroko rozumianej promocji i zastosowań reklamy. Obie części - angielsko-polska i polsko-angielska - zawierają blisko 15 000 haseł, wydrukowanych w sposób przyjazny dla każdego oka.

www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści