Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Marketing"

Szukam książki

Szukam książki

TAJNIKI MARKETINGU

Kod produktu: E7386
TAJNIKI MARKETINGU
Tytuł: TAJNIKI MARKETINGU
Autor: PRACA ZBIOROWA
Wydawnictwo: INNE
Rok wydania: 2001
Format książki: 240 x 170 mm
Ilość stron: 462
ISBN: 9788388170331
Okładka: miękka
Stan ogólny:

bardzo dobry

Uwagi: otarcia okładki
Punkty rabatowe: 260 pkt.
Cena: 26,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Seria Financial Times Mastering jest owocem wyjątkowej współpracy tego czasopisma z czołowymi szkołami biznesu z całego świata. Tajniki marketingu powstały w oparciu o artykuły, które co tydzień ukazywały się w Financial Times. Książka niniejsza jest piątą powstałą w wyniku wyżej wspomnianej współpracy. Podobnie jak w przypadku pozycji ją poprzedzających, mamy nadzieję, że zawiera ona podstawowe i najważniejsze zagadnienia z dziedziny marketingu, wzbogacone wieloma nowymi koncepcjami, które znajdą zrozumienie i uznanie w oczach studentów oraz jego praktyków w XXI wieku. Tajniki marketingu prezentują ponad 50 artykułów napisanych przez członków kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University (koło Chicago), Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Paryżem i London Business School. Połączenie odmiennych podejść - amerykańskiego i europejskiego, prezentowanych przez znakomitych autorów, czyni tę książkę szczególnie wartościową. Na Tajniki marketingu składa się dziesięć rozdziałów: Marketing w XXI wieku. Zrozumieć nabywcę. Analiza konkurencyjna. Strategia marki. Reklama i sprzedaż. Strategia wejścia na rynek i nowe technologie. Sprzedaż detaliczna i bezpośrednia. Marketing branżowy. Nowe media marketingowe i Marketing międzynarodowy. Czytelnicy znajdą tu analizy i rozwiązania szerokiego spektrum problemów - od dobrze znanych, ale trudnych zagadnień związanych z reklamą i kształtowaniem cen, po powodujące często zamieszanie możliwości oferowane przez nowe, elektroniczne media. Niektóre artykuły poruszają problemy związane ze zmowami przedsiębiorstw, które są całkiem legalne w wielu krajach, dobre i złe strony bycia pionierem na rynku, a także kwestie etyczne, które wynikają z praktyki marketingu. Zapoznając się z treścią książki, warto pamiętać stwierdzenie Philipa Kotlera (na stronie 6), którego zdaniem większość przedsiębiorstw odnoszących sukcesy w chwili obecnej, stosuje taki marketing swoich produktów, jakbyśmy żyli w roku 2005. Krótkie wprowadzenia do każdego rozdziału podkreślają jego znaczenie w szerszym kontekście, a podsumowanie na końcu każdego artykułu zaprojektowano w sposób umożliwiający Czytelnikowi szybką identyfikację szczególnie interesującej Go tematyki. Lista polecanej literatury uzupełniającej powinna pomóc tym, którzy zechcą pogłębić interesujące ich zagadnienie albo odszukać określone materiały żródłowe...

www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści