Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Pozostałe"

Szukam książki

Szukam książki

REKLAMA WEDŁUG OTTONA KLEPPNERA

Kod produktu: E6788
REKLAMA WEDŁUG OTTONA KLEPPNERA
Tytuł: REKLAMA WEDŁUG OTTONA KLEPPNERA
Autor: J. THOMAS RUSSELL, W. RONAL LANE
Wydawnictwo: INNE
Rok wydania: 2000
Format książki: 260 x 210 mm
Ilość stron: 817
ISBN: 9788391146576
Okładka: twarda
Stan ogólny:

bardzo dobry

Uwagi: otarcia okładki
Punkty rabatowe: 210 pkt.
Cena: 21,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Reklama według Ottona Kleppnera stanowi najbardziej aktualne kompendium wiedzy w zakresie reklamy na jej obecnym etapie rozwoju - reklamy traktowanej zarówno jako forma sztuki, jak i nauki. Obecna edycja łączy w sobie tradycyjne już walory tej książki z nowym, niezwykle istotnym materiałem, przybliżając tym samym czytelnikom ogromne i fascynujące zmiany, jakie zachodzą w dziedzinie marketingu, reklamy i mediów na przestrzeni ostatnich lat. Zmienność jest bowiem - w opinii autorów - kluczową cechą współczesnej reklamy. W swej obecnej wersji podręcznik prezentuje reklamę jako element marketingu zintegrowanego. Autorzy pokazują, w jaki sposób łączyć reklamę z pozostałymi aspektami przekazu marketingowego. Książka dzieli się na sześć części, obejmujących łącznie 26 rozdziałów. Część pierwsza ukazuje reklamę w ujęciu historycznym - od początków sprzedaży i wymiany towarowej aż po dzień dzisiejszy. Część druga prezentuje temat jakże nieodzowny dla skutecznej reklamy - badania i analizy rynku. Autorzy omawiają także pojęcie cyklu życia produktu oraz pokazują strategie zapewniające niezmienną atrakcyjność wyrobu na stale ewoluującym rynku. Tu również znajdziemy informacje, w jaki sposób należycie określić główne grupy potencjalnych klientów oraz jak opracować najskuteczniejszy plan dotarcia do nich. W trzeciej części zaprezentowano sposoby organizowania kampanii reklamowej, zarówno od strony agencji reklamowej, jak i jej klienta. Tutaj też omówiono proces planowania i przeprowadzenia skomplikowanej akcji reklamowej. Część czwarta traktuje o poszczególnych formach przekazu reklamowego adresowanego do odbiorców za pośrednictwem mediów. Autorzy dokonują przeglądu porównawczego głównych rodzajów mediów, jak telewizja, radio, gazety, czasopisma itp. W części tej wyraźnie podkreślono, iż nie ma lepszych czy gorszych środków przekazu, lecz jedynie pewne nośniki będą lepiej służyć spełnianiu konkretnych celów niż inne. W części piątej Russell i Lane ukazują kreatywny charakter reklamy. Rozdziały 15-22 to zarys kolejnych etapów działania agencji reklamowej (badań, planowania, produkcji), w trakcie których ogólnie nakreślona koncepcja przybiera materialną postać - bądź to jako ogłoszenie w czasopiśmie, bądź też jako spot reklamowy w telewizji. Ostatnia, szósta część książki prezentuje kilka szczegółowych aspektów reklamy. Rozdział 24 omawia specyficzne problemy nieodłącznie związane z reklamą o zasięgu międzynarodowym. Rozdział 25 przedstawia liczne pułapki prawne czyhające na twórców reklamy. I w końcu rozdział 26 skupia naszą uwagę na etycznych stronach reklamy.

www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści