Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Pozostałe"

Szukam książki

Szukam książki

SZTUKA PUBLIC RELATIONS - Z DOŚWIADCZEŃ POLSKICH PRAKTYKÓW

Kod produktu: K5117
SZTUKA PUBLIC RELATIONS - Z DOŚWIADCZEŃ POLSKICH PRAKTYKÓW
Tytuł: SZTUKA PUBLIC RELATIONS - Z DOŚWIADCZEŃ POLSKICH PRAKTYKÓW
Autor: PRACA ZBIOROWA
Wydawnictwo: INNE
Rok wydania: 2011
Format książki: 240 x 170 mm
Ilość stron: 363
ISBN: 9788392326229
Okładka: twarda
Stan ogólny:

bardzo dobry

Punkty rabatowe: 160 pkt.
Cena: 16,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków, Wydanie II poszerzone" jest unikalnym zbiorem opinii i uwag spisanych przez osiemnastu autorów należących do kadry zarządzającej największych agencji PR, zrzeszonych w Związku Firm Public Relations. Książka jest pierwszą tego typu publikacją w Polsce.

 
Pierwsze wydanie ukazało się w 2006 roku. Wydanie II zostało poszerzone o dodatkowe rozdziały, a pozostałe tematy zostały uaktualnione i wzbogacone o nowe case study. Wśród zagadnień poruszanych w książce znajdują się m.in. relacje z mediami, planowanie działań komunikacyjnych, komunikacja wewnętrzna, komunikacja kryzysowa, organizacja imprez, sponsoring, CSR, public affairs & lobbying, etyka w PR, a także social media i community relations.
 
"Książka konkretna, aktualna, zawierająca liczne przykłady i case studies. Przydatna praktykom chcącym lepiej poznać profesjonalny warsztat zarządzania społecznym obrazem firmy lub instytucji oraz studentom piszącym prace dyplomowe. Jej ogromnym walorem jest fakt, że zawiera opis własnych obserwacji i doświadczeń szefów wiodących w Polsce firm zawodowo zajmujących się public relations. Może być więc też przewodnikiem do samodzielnego studiowania praktycznej wiedzy o sztuce współczesnego PR" - powiedział prof. zw. dr hab. Jerzy Olędzki, Kierownik Zakładu Public Relations i Marketingu Medialnego w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści