Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Psychologia"

Szukam książki

Szukam książki

ŚRODOWISKO RODZINNE I SZKOLNE WOBEC ZESPOŁU ADHD U DZIECI W MŁODSZYM

Kod produktu: K2697
ŚRODOWISKO RODZINNE I SZKOLNE WOBEC ZESPOŁU ADHD U DZIECI W MŁODSZYM
Tytuł: ŚRODOWISKO RODZINNE I SZKOLNE WOBEC ZESPOŁU ADHD U DZIECI W MŁODSZYM
Autor: KATARZYNA HERDA-PŁONKA
Wydawnictwo: INNE
Rok wydania: 2012
Format książki: 235 x 165 mm
Ilość stron: 252
ISBN: 9788375873566
Okładka: miękka
Stan ogólny:

bardzo dobry

Punkty rabatowe: 280 pkt.
Cena: 28,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Do książki Środowisko rodzinne i szkolne wobec zespołu ADHD u dzieci w młodszym wieku szkolnym została dołączona płyta CD. Autorka - Katarzyna Hrda-Płonka - bada w niej poziom wiedzy na temat zaburzenia zachowania u dzieci w środowisku szkolnym oraz w domu. Na podstawie wniosków wysnutych z badań własnych przedstawia również zalecenia jak postępować z dziećmi z zespołem adhd.

 
"Panuje przekonanie, że uczeń z zespołem ADHD to poważny problem dla współczesnej rodziny i szkoły. Niełatwo jest tym dwóm środowiskom zaakceptować jego „złożoną inność”. Być może wynika to z niezrozumienia, czym tak naprawdę jest ADHD. Istotne jest zatem, aby wiedza o zespole ADHD była rozpowszechniana na dużą skalę, zarówno w środowiskach rodzinnych, jak i szkolnych. To głównie na nich spoczywa ciężar wychowania i kształcenia dzieci, w tym również dzieci z zespołem ADHD.
Powstaje podstawowe pytanie: jaki jest poziom wiedzy środowiska rodzinnego i szkolnego na temat zespołu ADHD u dzieci w młodszym wieku szkolnym?
Poszukiwanie odpowiedzi na powyższe pytania poświęcona jest publikacja Środowisko rodzinne i szkolne wobec zespołu ADHD u dzieci w młodszym wieku szkolnym, która składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy dotyczy teoretycznych podstaw badań, drugi zawiera założenia metodologiczne badań własnych, a w rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki badań oraz płynące z nich wnioski i zalecenia dla osób odpowiadających za wychowanie i kształcenie dzieci z ADHD.
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści