Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Socjologia"

Szukam książki

Szukam książki

TEORIA SZPANU. SEKS, EWOLUCJA I ZACHOWANIA KLIENTA

Kod produktu: E9766
TEORIA SZPANU. SEKS, EWOLUCJA I ZACHOWANIA KLIENTA
Tytuł: TEORIA SZPANU. SEKS, EWOLUCJA I ZACHOWANIA KLIENTA
Autor: GEOFFREY MILLER
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Rok wydania: 2010
Format książki: 205 x 145 mm
Ilość stron: 382
ISBN: 978-83-7648-381-8
Okładka: miękka
Stan ogólny:

bardzo dobry

Punkty rabatowe: 150 pkt.
Cena: 15,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Czym właściwie jest kapitalizm konsumpcyjny? Konsumpcjonizm trudno opisać; jest jak ocean, a my – jak unoszący się w nim plankton. Zdrowy rozsądek podpowiada nam, że kupujemy rzeczy, aby cieszyć się z ich posiadania, badania dowodzą jednak, że przyjemność związana z nabyciem nowej rzeczy nie trwa długo. Dlaczego w takim razie biegniemy dalej w kołowrocie konsumpcji – pracując, kupując, nakręcając aspiracje? 

 
Odpowiedź daje nam biologia. Środowiskiem naszych przodków były małe grupy społeczne, w których dobry wygląd i wysoki status pomagały nie tylko przetrwać, lecz także zdobyć partnera i wychować dzieci. Świadczy to o tym, jak bardzo nieadekwatne jest słowo „materializm” w odniesieniu do konsumpcji. Dziś stroimy się w dobra materialne i usługowe bardziej po to, by zrobić wrażenie na innych ludziach, niż po to, by cieszyć się kęsem świeżo upolowanej materii. Wiele produktów jest przede wszystkim sygnałami, a dopiero potem materialnymi przedmiotami. Nasze mózgi wykształciły się, by dążyć do podstawowego społecznego celu: wyglądać dobrze w oczach innych. Nabywanie robiących duże wrażenie produktów w gospodarce pieniężnej jest jednym z najnowszych sposobów realizacji tego celu.
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści