Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Socjologia"

Szukam książki

Szukam książki

CELEBRYCI W ATAKU. CELEBRITY EFFECT JAKO SKUTECZNE NARZĘDZIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

Kod produktu: M4339
CELEBRYCI W ATAKU. CELEBRITY EFFECT JAKO SKUTECZNE NARZĘDZIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Tytuł: CELEBRYCI W ATAKU. CELEBRITY EFFECT JAKO SKUTECZNE NARZĘDZIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Autor: ROBERT NICZEWSKI, JAKUB POTRZEBOWSKI
Wydawnictwo: AGORA
Rok wydania: 2010
Format książki: 230 x 155 mm
Ilość stron: 103
ISBN: 9788326800429
Okładka: twarda

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Według wyszukiwarki Google jeszcze kilka lat temu słowo "celebryta" nie było powszechnie znane. Jednakże w krótkim czasie pojęcie to przeszło gwałtowną ewolucję, zajmując wysokie miejsce w codziennym słowniku marketingu i reklamy. W erze Internetu, telewizji i spełniającej się przepowiedni o globalnej wiosce, gwiazda reklamująca swoją twarzą, nazwiskiem i dorobkiem produkt lub ideę jest coraz więcej warta.

Książka ''Celebryci w ataku'' ukaże się na rynku od 1 grudnia 2010 roku i będzie pierwszą, analityczną pozycją traktującą o życiu gwiazd i ich współpracy z branżą reklamową. To jednocześnie próba stawienia czoła zagadnieniu wpływu życia gwiazd na życie społeczeństwa, zbiór analitycznych, aczkolwiek subiektywnych, przemyśleń na ten temat, popartych licznymi przykładami z rynku polskiego i światowego. Lektura dostarczy czytelnikom informacji na temat celebrytów i ich udziału w rynku reklamy, jak również pomoże zrozumieć, w jaki sposób budować strategie reklamowe z udziałem celebrytów i gwiazd, aby osiągnąć zamierzony cel.
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści