Skup książek | Moje konto | Koszyk | Nasze sklepy | Nasze Allegro | Jak kupować? | Regulamin | O Antykwariacie | Kontakt |
Kod produktu: | M4339 | ![]() |
Tytuł: | CELEBRYCI W ATAKU. CELEBRITY EFFECT JAKO SKUTECZNE NARZĘDZIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ | |
Autor: | ROBERT NICZEWSKI, JAKUB POTRZEBOWSKI | |
Wydawnictwo: | AGORA | |
Rok wydania: | 2010 | |
Format książki: | 230 x 155 mm | |
Ilość stron: | 103 | |
ISBN: | 9788326800429 | |
Okładka: | twarda | |
Stan ogólny: |
bardzo dobry |
|
Uwagi: | lekkie otarcia rogów okładki | |
Punkty rabatowe: | 160 pkt. | |
Cena: | 16,00 zł | |
|
Według wyszukiwarki Google jeszcze kilka lat temu słowo "celebryta" nie było powszechnie znane. Jednakże w krótkim czasie pojęcie to przeszło gwałtowną ewolucję, zajmując wysokie miejsce w codziennym słowniku marketingu i reklamy. W erze Internetu, telewizji i spełniającej się przepowiedni o globalnej wiosce, gwiazda reklamująca swoją twarzą, nazwiskiem i dorobkiem produkt lub ideę jest coraz więcej warta.