Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Pozostałe"

Szukam książki

Szukam książki

METODA I ZNACZENIE W BADANIACH SONDAŻOWYCH

Kod produktu: K3114
METODA I ZNACZENIE W BADANIACH SONDAŻOWYCH
Tytuł: METODA I ZNACZENIE W BADANIACH SONDAŻOWYCH
Autor: HOWARD SCHUMAN
Wydawnictwo: INNE
Rok wydania: 2013
Format książki: 215 x 135 mm
Ilość stron: 284
ISBN: 9788377370193
Okładka: twarda
Stan ogólny:

bardzo dobry

Punkty rabatowe: 180 pkt.
Cena: 18,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Punktem wyjścia autora jest konstatacja, że najsłabszym punktem badań przy użyciu metody sondażowej jest interpretacja, trafne określenie znaczenia udzielonych przez badanych odpowiedzi – stąd tytuł książki. Kwestia ta dotyczy w szczególnym stopniu komunikacji publicznej – nacisk kładzie się tam na procenty odpowiedzi, a ich znaczenie często pozostaje niewypowiedziane, niejasne i trudne do uchwycenia. Zarazem – i to jest motyw wiodący tej książki – metody sondażowe same mogą być użyte do poprawy naszych zdolności rozumienia zarówno pytań, jak i odpowiedzi sondażowych.

 
Książka zawiera prezentacje wielu technik służących interpretacji pytań i odpowiedzi ankietowych, a prezentacje te są niezwykle sugestywne, gdyż metoda przedstawiona jest wraz z badaniem.
 
Autor pokazuje, jak można być badaczem innowacyjnym, łączącym badanie zagadnień społecznych z usprawnianiem metod badań. Pokazuje też, że do tego, by prowadzić innowacyjne badania, nie zawsze konieczna jest wyrafinowana technika – najważniejsza jest pomysłowość i wyobraźnia.
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści