Proszę czekać - trwa ładowanie treści

Antykwariat fantastyka literatura piękna

PODRĘCZNIK REKLAMY

Kod produktu: 69995
PODRĘCZNIK REKLAMY
Tytuł: PODRĘCZNIK REKLAMY
Autor: HERSCHELL GORDON LEWIS, CAROL NELSON
Wydawnictwo: WIG PRESS
Rok wydania: 2000
Format książki: 235 x 190 mm
Ilość stron: 262
ISBN: 9788387014520
Okładka: twarda
Stan ogólny:

bardzo dobry

Obwoluta: bardzo dobry
Punkty rabatowe: 450 pkt.
Cena: 45,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

Książka ta, sygnowana przez Advertising Age, prezentuje całościowe podejście do zagadnień planowania, tworzenia i wdrażania skutecznych kampanii reklamowych. Autorzy pokazują jak:

Określać cele kampanii
Planować i przygotowywać strategię
Zarządzać posiadanym budżetem odpowiednio do pożądanych celów
Wybierać najskuteczniejsze media
Testować potencjalną skuteczność reklam
Oceniać rezultaty kampanii
Obecnie, gdy dawne zasady funkcjonowania na rynku przestają obowiązywać, a stare mechanizmy działania nie są już skuteczne, godny zaufania przewodnik po zmieniającej się krainie reklamy jest niezbędny. Podręcznik reklamy będzie pomocny na każdym etapie działania: pracownikom działu marketingu ułatwi wybór agencji reklamowej, pomoże przy negocjowaniu jej wynagrodzenia, określaniu osiągalnych celów kampanii reklamowej, a także przy ocenie jej skuteczności; pracownikom agencji ułatwi wprowadzanie zmian pozwalających na sprostanie nowym wymogom i dostarczy wiedzę umożliwiającą zredefiniowanie relacji klient-agencja.