Proszę czekać - trwa ładowanie treści

Antykwariat fantastyka literatura piękna

ZA DARMO. PRZYSZŁOŚĆ NAJBARDZIEJ RADYKALNEJ Z CEN

Kod produktu: M3882
ZA DARMO. PRZYSZŁOŚĆ NAJBARDZIEJ RADYKALNEJ Z CEN
Tytuł: ZA DARMO. PRZYSZŁOŚĆ NAJBARDZIEJ RADYKALNEJ Z CEN
Autor: CHRIS ANDERSON
Wydawnictwo: Znak
Rok wydania: 2011
Format książki: 245 x 165 mm
Ilość stron: 248
ISBN: 9788324016310
Okładka: twarda
Stan ogólny:

bardzo dobry

Obwoluta: bardzo dobry
Punkty rabatowe: 230 pkt.
Cena: 23,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Na tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić.

Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora.
To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne.
Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach.
Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego ogona. Nie tylko wyjaśnia - wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, podpowiadając między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na „za darmo”.
Gdy w 2007 roku grupa Radiohead opublikowała za darmo w internecie swój album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny w dziejach nie tylko kultury, ale przede wszystkim biznesu. Muzycy zrobili to samo co King Gillette, który zbudował przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Dziś Google daje zaś swoim użytkownikom za darmo wszystko, a firma i tak zarabia krocie.
Za darmo to zaskakujący i prowokujący podręcznik nowego modelu biznesu i marketingu.
Za darmo to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak działa biznes w epoce internetu.